Kot Mleczysław i Mleczna Kita ruszają z kolejna edycją bezpłatnej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Mleka i skierowanej do uczniów w wieku 6-9 lat, ich rodziców i nauczycieli. Placówki mogą zgłaszać się do udziału przez cały 2021 r.
Przypominamy, że kampania realizowana jest przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi najmłodszych na zalety mleka i produktów mlecznych oraz wskazanie powodów, dla których powinny być one obecne w codziennej diecie.
Kot Mleczysław i Mleczna Kita – ulubieńcy programu zadbają o to, by wiedza została przekazana dzieciom w sposób atrakcyjny. Ulubieńcy dzieci zachęcają do zdrowego odżywiania w oparciu o mleko.
Czy warto?
Warto! Wiek szkolny dziecka to nie lada wyzwanie, zwłaszcza pod względem zdrowego żywienia. To właśnie w tym okresie kształtowane są nawyki żywieniowe i upodobania kulinarne dziecka, które będą rzutować na jego przyszły styl życia. Dlatego też niezwykle istotne jest przyzwyczajanie najmłodszych do spożywania różnego rodzaju pożywienia. Program „Mamy kota na punkcie mleka” zapewnia informację na temat mleka i produktów mleczarskich, które są cennym źródłem wapnia, magnezu oraz potasu, pełnowartościowego białka oraz witamin rozpuszczalnych w tłuszczach (A, D, E, K) oraz witamin rozpuszczalnych w wodzie czyli z grupy B.
Korzyści z dołączenia do bezpłatnego programu?
- Dostęp do aplikacji z materiałami elektronicznymi
- Materiały edukacyjne dla dzieci, rodziców
- Gadżety
- Konkursy
- Spotkania z Kotem Mleczysławem
Nie czekaj i zacznij z nami mleczną edukację. Wystarczy pobrać deklarację ze strony www.kochammleko.pl, wypełnić ją i odesłać na e-mail promocja@izbamleka.pl lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok. Przypominamy, że programem są objęte dzieci w wieku 6-9 lat.
Czekamy na Was!
Biuro kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”