FAQ

Czołem! Poniżej przedstawiamy FAQ, czyli odpowiedzi i rozwiązania na często zadawane pytania.

Dlaczego nie mogę pobierać materiałów?

Dlaczego nie mogę pobierać materiałów? Aby móc pobierać materiały musisz posiadać konto w naszym portalu oraz ważny pakiet punktów.

Jeśli nie posiadasz jeszcze u nas konta, możesz założyć je całkowicie za darmo. Formularz rejestracji znajdziesz tutaj: https://wczesnoszkolni.pl/rejestracja.

Jeśli posiadasz już aktywne konto, możesz zakupić jeden z trzech pakietów punktów: https://wczesnoszkolni.pl/abonament. Każdy pakiet punktów posiada dany okres ważności (3, 6 lub 12 miesięcy). Po upłynięciu terminu ważności punktów, użytkownik traci możliwość pobierania materiałów, jednak jego konto pozostaje cały czas aktywne. Aby móc ponownie pobierać materiały należy zakupić dowolny pakiet punktów.

Dlaczego nie dostałam linku do aktywacji konta?

Wszystkie wiadomości są wysyłane automatycznie przez nasz system. Koniecznie sprawdź, czy link aktywacyjny nie pojawił się w folderze ze spamem, ofertami czy w innej zakładce na twojej skrzynce pocztowej. Najlepszym rozwiązaniem jest dodanie naszego adresu email kontakt@wczesnoszkolni.pl) do „białej listy” w skrzynce pocztowej.

Jeśli mimo wszystko wiadomość od nas nie dotarła, prosimy o wiadomość e-mail z adresu, na który zostało utworzone konto, abyśmy mogli ręcznie aktywować dostęp do portalu.

Jak zresetować hasło?

Jeżeli zapomnisz hasła, skorzystaj z przygotowanej podstrony do odzyskiwania hasła: https://wczesnoszkolni.pl/password/reset

Czy za każdym razem gdy pobieram płatny plik z mojego konta są odejmowane punkty?

Nie. Każdy zakupiony materiał będzie dostępny do ponownego pobrania w Twoim panelu użytkownika przez okres 30 dni od daty zakupu. Przez ten czas możesz pobierać plik dowolną ilość razy.

Czym są punkty?

Punkty na wczesnoszkolnych są niczym innym jak połączeniem systemu pre-paid (przedpłaty) oraz mikropłatności. Aby móc pobierać płatne materiały musisz posiadać odpowiednią ilość punktów na swoim koncie. Wszystkie punkty mają określony termin ważności. Po jego upłynięciu, punkty zostają zablokowane i nie można z nich korzystać aż do zakupu kolejnego pakietu. Działa to tak samo jak system stosowany w telefonii komórkowej „na kartę”.

Czy po upłynięciu terminu ważności stracę niewykorzystane punkty?

Po upłynięciu terminu ważności zakupione punkty nie przepadają, ale zablokowana zostaje możliwość korzystania z nich. Każdy z trzech dostępnych pakietów ma określony termin ważności (3, 6 lub 12 miesięcy). By móc ponownie korzystać z punktów dostępnych na koncie należy zakupić kolejny pakiet, który odnowi ważność wszystkich punktów. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://wczesnoszkolni.pl/abonament

Jak otworzyć pobrane materiały?

Wszystkie materiały są pobierane w spakowanym archiwum (ZIP). Aby je rozpakować musisz mieć zainstalowany program WinZip lub WinRar, są to darmowe programy dostępne w internecie. Wszystkie nasze karty pracy, czy wygenerowane materiały z generatorów są zapisywane w formacie PDF. Proponujemy zainstalować na swoim komputerze program Adobe Reader w celu ich poprawnego otwierania.

 

 

Jeżeli nie napisaliśmy odpowiedzi na Twoje pytanie prześlij je nam korzystając z formularza na naszej stronie: https://wczesnoszkolni.pl/kontakt